Huvudvärk

Jag är rätt less på mitt jobb, ingen ovanligt där. Men jag är mest less på det för att sen vi knåpade ihop den nya stängningslitan för att få lite ordning på saker och ting så verkar det ändå bara vara jag som städar skiten ordentligt. I alla fall är det rätt uppenbart när det tar sån tid för mig att göra rent saker första kvällen jag jobbar men dagen efter inser jag att det går hur lätt som helst. Pekar ju på att det slarvas rätt mycket.
Nu ska jag göra ännu fler saker på kvällen och inser att min nya tid att gå hem 01.30 nog kommer hålla i sig. Men så är det, en halvtimme hit eller dit är inte så farligt, bara de ger mig betalt för det.
Man kan inte alltid lite på dem.

Äh, nu till något gladare.
Jag har efter mycket funderande kommit fram till att jag nog inte kan lämna tillbaka Mollen så han får nog bli permanent boende här hos oss. Måste dock fråga lite saker om hans beteende först så jag är säker på att han trivs här. För en del sasker han gör får mig att fundera.
Men Kim borde veta eftersom han har bott hemma hos henne.
Men jag hoppas att hon tycker han ska få stanna för han har stulit mitt hjärta helt och hållet.

image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0