Gäsp ....

Jag är sliten nu, men bara två arbetsdagar kvar sen får jag en hel ledig dag innan det är dags för tre till.
Men det borde räcka, synd bara att jag måste stressa runt så mycket.
Ikväll ska jag städa massa småsaker på jobbet, sånt som ingen gör. Gjorde iofs mycket sånt igår också men idag har jag lite mer tid. Söndagar är bra dagar.
Får se om vi får lika tråkigt idag som igår.
Igår skickade jag hem den sista utom mig och Perra kloockan 19.
Inga större problem med det förutom att vi blev helt överkörda mellan 19 och 20 men vi överlevde.

Nej, fins ingen mat  det här huset,
så nu ska jag räda mitt sparkonto och bege mig på matjakt. Vill verkligen inte äta en hamburgare idag igen.
Bluärgh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0