Förbannat

Min dator har flippat, ändrat lösenordet till windows på något sätt och nu kan jag inte komma in.
Ganska deprimerande eftersom det var rpecis när jag skulle koppla in min nya fina router, en trådlös sådan. Med Printserv, som jag inhandlat bara för att göra mig själv lite glad.
Nu är jag bara arg.
Patrik håller på att ordna något kodknäckarprogram. Men det första vi hittade funkade inte, eftersom min dtor har något emot att boota från CDrom. Håller tummarna för nästa.

Skulle ju gå ut ikväll, nu är jag allt annat än pepp. Trött som bara den är jag, trots att jag blev tvungen att ta en powernap på en timme mitt på dagen. Jag vet inte jag. Får se hur det blir.
Löser sig bara problemet med datorn så blir jag nog glad igen.
Kan inte formatera den, har bilder som jag inte hunnit bränna ut på skiva som jag inte vill förlora. Dumt av mig att tro att en enmånadsintervall på brännandet skulle räcka. Men det har jag lärt mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0