En lång fredag (Good Friday)

Idag är den längsta dagen på året, sägs det. Alltså, inte rent vettigt utan med Jesus mått mätt. Jag jobbar ju trots allt med ett gäng LOare så man undrar ju om inte de har satt lite inflytande på mig?
I vilket fall var nog gårdagen (Maundy Thursday) den längsta dagen för mig, jobbade 6-18, eller egentligen 7-18 eftersom min klocka ställt om sig under natten. Jag vet inte hur den har gjort det förut vilket varje gång leder till att jag tror attklockan är en timme tidigare än vad den är, inte så bra när man ska jobba och konstigaste saken. Mindre roligt för R som fick ringa och stressa iväg mig till jobbet där jag i godan ro gick runt och skrotade hemma. P saknade mitt nr och fick ringa och väcka honom, sådär lagom efter den galna kvällen vi hade på onsdagen.
Appropå den så hade vi den eftersom MIa ska lämna oss, de är sorgligt. Hon kommer vara saknad men så kul för henne att komma på något hon vill göra. Jag är lite avis.

Nej, nu ska jag knalla iväg till jobbet så jag får i mig en EggMcMuffin innan dagen börjar.
Slurp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0