En dag avklarad - sju till kvar

Ja, så var måndagen över. Veckoarbete har jag gjort idag och kört skift och gjort tacos på kvällen.
Känner mig så duktig. Nu ska jag bara lära mig mer avancerade rätter så kan jag kanske till och med kallas vuxen?
Nej, det lär nog inte hända.

På kattfronten är det mesta lugnt, Astrid morrar bara ibland. Lite lagom, dock är jag tveksam till om hon och Mollen någonsin kan bli vänner. Det gör ont i hjärtat. Ska ringa HittaKatten på onsdag och prata med Kim om vad hon tror. Men nu ser det svårt ut att ha dem alla tre här.
Han som är så underbar, men Astrid måste gå först.

Nu dags att städa upp efter maten och se försöka sova.
Kan funka, men knappast.

image74
Min söt när hon var liten och snäll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej men Jenny, grymt bra jobbat måste jag säga. Vad ska man göra utan en kamera på sin resa tro?
Otroligt fin blogg du har skaffat dig!
KRAM!

2008-03-17 @ 21:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0