Det blev fel

Planerade försäljningen underskattade tydligens folk hamburgersug på långfredagen så vi har haft det lite galet under lunchen. Hade vi haft två personer mer hade vi säkert kunat sälja för fyratusen till. Sjukt stora ordrar. För er som har koll på sånt här har vi en snittcheck på 105 kronor mellan 12 och 13.
Jag hade det iaf relativt lugnt i DT, men nog mest för att min DT1a inte var allt för effektiv. Hrm... så jag hann packa allt hela tiden.

Nu har jag rast och sitter och kollar på reprisen av melodifestivalen, finalen. Jag tittade inte på den nämligen pga av mitt förakt för allt där svenska folket får vara med och rösta. Det brukar ju bara bli fel, hur hamnade annars Christer Sjögren, Frida och Nordman hamnade i finalen. Dessutom vet vi ju att varje år vinner det idraget som aftonbladet skrivit att det ska vinna. Ni är för lättpåverkade. Men, tillbaka till programmet. Har nu läst hela våren om denna fantastiska Björn, jag är tveksam och inte det minsta imponerad. Hur kan den här människan bli framröstad som roligare än Robert? Eller just ja, svenska folket, jag glömde.
Suck...

Nej, nu är det dags att släpa sig in på golvet igen.
4 timmar och 10 minuter kvar till jag får ge mig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0