Var är min sommar?

Alltid blå himmel när jag är inlåst i det där svetthuset, luktar flott gör det också.
Sen så fort jag slutar så är molnen där och stirrar ilsket på mig.
Jag vill också ha semester! Jag vill också få ligga och lapa sol och få lite färg på min blekfeta kropp.

Appropå blekfet har jag satt lite lagom orimliga mål för mitt liv från den 1 augusti;
  • Gå ner 20 kilo (fast jag har iofs inte satt någon tidsgräns så det lär ju inte hända på några år)
  • Sluta leva på skräpmat (det kan vara så att de går hand i hand)
  • Sluta vara så förbannat gnällig (bitterheten tänker jag dock behålla)
  • Bli en bra vän och en snäll flickvän (hahahaha, hrm)
  • Sluta snusa eller röka, har dock inte bestämt mig för vilken
Så fort jag får min nya personliga almanacka ska jag sätta igång.
Ungefär som så fort jag har rökt upp det här paketet så ska jag sluta. Eller snusat den sista snusen i den här dosan.
För att börja mitt nya hälsosamma liv har jag bestämt mig för att frossa i hamburgare, pompa och dipsåser på jobbet de sista veckorna.
Är ju trots allt så att jag aldrig kommer kunna leva med att faktikst ta fram pengar för att äta mat här igen.
Det är så mycket lättare när man bara knappar in det och låtsas som det är gratis, tills man ser sitt lönespec.

Äh, nu ska jag frossa i ljusa mackor med mängder av ost (det här är vekrligen på väg åt rätt håll)

Kommentarer
Postat av: Shonna

Din sommar börjar den 7:e augusti!!

Då ska vi lapa sol i hamnen med kall dricka och massa cigaretter! :D (du får alltså bestämma dej för att sluta snusa)

2008-07-14 @ 20:20:46
URL: http://shonna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahaha

Har även hört att alkohol inte precis är gynnsamt för figuren. Trist att allt gott ska vara dåligt...men är ändå på tok för sent för beach-08, tycker vi kan satsa på beach-10 eller nåt så kanske vi har en chans! =)

2008-07-14 @ 20:22:31
URL: http://prusiluskansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0