Slut, död... kanske lite öm också?

Fem dagars stängning är över. SLut på det trodde jag, men så blev det inte. Som plåste rpå såren blir jag nu tvungen att stänga imorgon också. Tack för det, måste dessutom gå upp vid sju på morgonen på tisdag. Kommer vara härligt mör. Firade i alla fall de avklarade med att åka ner på stan och tvinga ut lite trött folk för öldrickande mitt i natten. Tänkte gå till Palermo men de var bittr och trodde inte på att vi var gamla nog, suck. Så blev LePark där vi drog ner medelåldern rätt rejält. Den yngsa förutom oss låg väl upp mot 50strecket, trevligt var det i alla fall. Även om det inte blev så lång tid. Sen matfrossa på Gyros och sen cykla hem. Det är långt, men solen var på väg upp och jag njöt hela vägen. Nej, nu ska jag försöka fixa min kamera så det till slut kommer upp bilder från vår resa till Innsbruck.

Kommentarer
Postat av: Terese

Härlig hårfärg du har! (:



Spana gärna in min blogg,

hittade precis ett jätte roligt test plus att jag tipsar om en bra bok. läs mer på www.fjolligt.blogg.se

Kram

2008-07-06 @ 17:45:16
URL: http://fjolligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0