Sista kvällen med gänget

Ja, så var dagen kommen, sista arbetspasset. Ikväll gäller det.
Min plan är att bli överkörd av europakonferensen ikväll med så jag får det riktigt jobbigt. Det är då det blir extra kul.
I och för sig kommer jag säkert jobba mer på mitt kära donk i mina dagar men just nu är det känslan av att inte vara scehmalagd på de mest bisarra tider som glädjer mig mest.

Annars är livet rätt fint just nu, det ända som är lite trist är att jag inte kommer ha någon semester med Patrik.
Men sådant händer ibland, min plan är att ta igen det nästa sommar.

Om en vecka åker jag dessutom tillbaka till Dalfsen för att hälsa på min Shonna, ska bli mycket trevligt.
Längtar redan, måste bara hinna packa mellan alla arbetspass som plötsligt dök upp nästa vecka. Trodde jag skulle ha den sjätet ledig men jag är itne den som tackar nej till lite timmar. Ju snabbare man lär sig desto bättre.

Nu ner på stan, ska shoppa lite.
Jag har spanat på finaste snickarbyxorna från Indiska (ja, jag vet att jag är den enda i världen som älskar snickarbyxor).

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om jag minns rätt älskade du hängselbyxor redan på högstadiet väl. Härligt att gammal favorit hänger i.

Och jag jobbar bara cikus 3 timmar till, sen blir det semester och sista timmarna som Salabo. Uppsala here I come!

2008-07-31 @ 12:54:30
URL: http://prusiluskansliv.blogg.se/
Postat av: Lisa

Yes imorrn bär det av. Tack men har faktiskt lyxat o anlitat flyttfirma. Men kom gärna över på kvällskvisten om ni inte har nå bättre för er!

2008-07-31 @ 18:19:56
URL: http://prusiluskansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0