Seg som en gummiråtta

Ja, har faktiskt fått sluta tidigare idag, tycker jag att jag har förtjänat. Jag har inte gjort... något vettigt idag. Mest glidit runt och sett glad ut. Men det är väl det som mitt jobb går ut på? Jag är rätt säker på det.

Mådde dock oförskämt bra med tanke på hur mycket öl och vin jag satte i mig igår.
Men jag och Lisa var i och för sig rätt duktiga på att avsluta tidigt. Kanske för att vi helt enkelt blev för fulla? Vad vet jag, trevligt var det i alla fall. Måste ha tända ljus på balkongen oftare. Balkonger är helt klart underskattade.
Det tycker säkert mina grannar också.

Gjorde personality plus testet igen igår. Jag har inte ändrats alls, jo, jag har blivit mer kolerisk.
Dock har jag ocjkså blivit mer av en melankoliker, jag skyller allt på mitt jobb att mina sanguinska sidor börjar avta. Ska jobba tillbaka dem. De kan vara bra att ha.

Nej, nu cykla hem, duscha, göra rent kattlådorna och sen blir det nog lite utgång.

Kommentarer
Postat av: Shonna

hihihihi, tack! :D Ragga på du! E alltid ledig för dej ; )

2008-07-20 @ 12:24:57
URL: http://shonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0