Och så var den svenska fotbollen tillbaka

Igår spelades det match på stadion, jag hade gärna velat var där. Men som så många gåner annars var jag tvungen att jobba och missade därför spektaklet. Dock verkar det inte som jag missade något jag hade velat se, förlust mot taco och hans gäng. Alltid lika deppigt. Speciellt eftersom de envisas med att skriva upp de här matcherna så mycket innan. Hej och hå och djurgårn kommer vinna. Suck. Förhoppningvis hinner jag gå på lite matcher i höst i alla fall. När det blir lite mindre jobbande. Även om en vår av Champions League och en sommar med EM oftast inte gör att man uppskattar fotbollsspelandet i allsvenskan mer :P

Kommentarer
Postat av: Ullis

Nä, du missade verkligen ingenting.

De var riktigt dåliga igår... :-(



Ha en bra dag! :-)

2008-07-03 @ 13:16:45
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: Shonna

För det e baaaaaaaaaaajeeeeen, som e laaaaaaaaaaaaaget...eller..öööh..ehm...hur var det nu igen....?

2008-07-03 @ 15:35:05
URL: http://shonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0