Jag hatar att vara sjuk..

Min magsjuka har avancerat från att jag behövde bo på toaleten till att jag bara behöver springa dit ungefär var tionde minut. Bluärgh. Och idag måste jag ta mig hem med tåget, vet inte hur det ska gå men hoppas på att de har välfungerande inte alltför stinkande toaletter.

Måste ringa jobbet också, de kommer väl antagligen tycka att jag ska jobba.
Fast jag fortfarande uppenbarligen är magsjuk, men jag tänker då inte ta på mig om någon matförgiftas i så fall. Men vi får se, först och främst ska jag överleva resan hem.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackare, åka tåg och må lite pyton är inte alls kul.

2008-07-24 @ 13:01:19
Postat av: Shonna

Men Schennii dååå! inte vara sjuk! Inge bra juh!

Och se till att bli frisk innan du kommer hit!! hytter med fingret

2008-07-25 @ 10:55:34
URL: http://shonna.blogg.se/
Postat av: joel

åååh, lyckliga lyckliga du... (är jag störd som skriver så? .. kanske lite, men jag ursäktar mig med att jag är ack så söt och du är för sjuk för att bli irriterad)

2008-07-26 @ 23:09:52
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0