Det är samma sak.. så fan heller

Jag kommer in på en leig dag, när jag hade en massa saker planerat och mår skit efter att jag redan stängt i fem dagar på rad. Det är inte samma sak. När vi inte hann hem så behövde hon som ersatte mig börja en halvtimme tidigare och fick sluta två timmar tidigare änvad hon redan var schemalagd. Säg inte att det är samma sak. Det är sådant som gör mig arg. Skitförbannad är jag. Och om de inte fixar bort tiden jag vill ha bort i utbyte kommer jag bli riktigt förbannad. Det är inte så kul att betala ett tandläkarbesök man inte kan gå på för ens jobb tvingar inte en mindre äm två dygn innan. Alltså hann jag inte avboka i "tid". Pisskithelvete. Jag tänker vara sur resten av kvällen nu.

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du har en bra dag=). BTW, fin blogg=)

2008-07-07 @ 14:35:21
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0