Är det magi?

Jaha, helt plötsligt har mitt gamla operativsystem som faktiskt funkar som det ska bestämt sig för att fungera igen. Ja, den meningen blev lite motsägande me orkar inte riktigt förklara. Det som är bra emd det är i alla fall att nu borde jag kunna göra allt jag brukar göra i alla fall.
Få se hur länge det håller i sig.
Måste ha en ny dator, måste. Men först måste jag ha pengar.
Sen måste jag ha ett Wii också. Och kanske en Xbox. Ja, livet är hårt.

Imorgon är det jobb igen.
Bluärgh. Sex dagar på rad den här veckan också.
Men snart, snart är det över.

Kommentarer
Postat av: Shonna

Jag har saknat dina kommentarer i min blogg!

Welcome back ; )

2008-07-13 @ 23:02:40
URL: http://shonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0