Vissa nätter

Det här sådana här nätter när jag sitte roch stirrar och bara önskar att jag kunde bli trött som jag hatar.
Det finns inget på tv, det finns inget att göra med datorn och det finns ingen att umgås med. Det är så fruktansvärt uttröttande. Meningslöst.

Det är sådana här nätter jag gör en miljon olika tester.
Tester om allt från himmel till jord och snubblar över ett som ska testa vilken drog jag är. När det är klart och jag blir förbannad över att jag inte fick vara amfetamin det är då jag blir lite orolig för mig själv. Det är då jag tänker den där envisa tanken som aldrig riktit helt vill försvinna hur skönt det bara vore att skita i allt igen.
Livet var skönt och enkelt om så bara för ett kort tag.
Jag saknar det... men det går över. Den här gången också.

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0