Håhåjaja

Igår råkade jag dricka upp BiBen jag skulle ha idag. Det ledde till ett mindre begär att städa.. men jag kan leva med det. Lägenheten är ovanligt ren ändå. Jag är rätt huslig av mig... hrm.

Så, ikväll är kvällen. Fest blir det, med massa ovanliga och vanliga besökare. Ska nog kunna bli riktigt kul.
Har försökt varna mina grannar under eftersom det är så sjukt lyhört här. Men det var ingen hemma. Hoppas de inte alls är hemma då, skulle nog vara bra. Man hör ju när de ovanför en smyger omkring i de här lägenheterna. En liten miss där av de som byggde.. en av många.
Men jag är inte den som är den.

Katterna är skjutsade till syster för att spendera natten där. Lisa var inte glad men jag tror ändå hon får det bättre där än här. Astrid var mest nyfiken. Bra för dem att komma ut och se världen och träffa lite andra katter, speciellt för tjurtanten Lisa.

Har blandat dip nu. Har sett på tvreklamen att det är sånt man ska göra i tid.
Nu ska jag kräkas lite sen ska jag påbörja dagens drickande. Hallelulja.

image87
SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0