Grattis mig själv

Så var till slut dagen här, dagen då jag blir tant.
För nu finns det väl ingen återvändo? Jag tror inte det.
I och för sig kommer jag nog fortfarande svara 13½ när folk frågar hur gammal jag är, ingen tror ju ändå att jag är över 18.

Festen i lördags var kul, mycket folk som förgyllde min kväll. Sådana jag träffat nyss och de jag inte sett på flera år. Grymt kul att träffa Lisa igen. Får se till att det inte är lika långt till nästa gång.
Tack till er alla i alla fall för att ni villa förgylla min kväll.
Och ett extra stort tack till min bror som hjälpte mig och städa och Babs som hjälpte oss att hämta katterna.
Utan honom hade de nog inte tagit sig därifrån.

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0