Godmorgon?

Min telefon har ringt och tagit emot meddelanden hela morgonen, så mycket för sömn. Somnade väl vid sex i morse ungefär, tlefonen började låta runt åtta. Efter två samtal började jag dessutom drömma om att den ringde. Det gjorde det inte lättare att sova.
Dessutom hörde Bestrid och Kattzilla mig prata och det blev ett väldans liv utanför dörren. Monster
Men sömn är överskattat. Lika bra kanske, måste lyckas ta mig upp senast nio på onsdag och sen klockan fem på fredag. Efter det får jag vända tillbaka till stängningsrytm i en vecka. Min kropp uppskattar inte mig.

image33

Läskig karatefylla i lördags. Minns att jag gick till bussen och åkte ner till stan, sen har jag en flash från Burger King på tre sekunder och sen sitter jag på bussen hem. Helt plötsligt vaknar jag dagen efter hemma. Länge sen något sådant hände.
Jag vet att jag var hos Danne, för det var dit jag var på väg och min bror har berättat det.
Total förvirring. Och dags för en vit period. Hur nu det ska gå i denna alkoholstinna lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0