2007

Jag hittade något kul i Jonnas blogg (som vanligt)

Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Jag åkte på en egen långresa för att träffa folk som redan var där. Går emot all min rädsla för främmande människor.
Jag skaffade en alldeles egen lägenhet som är bara min.

Dog någon i din närhet?
Nej, jag mins att något hänt men inte vad

Vilka länder besökte du?
Finland, Holland och Thailand

Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
5;e Februari då min bror äntligen flyttade "hem" till Uppsala igen.
1;a Maj, då vi flyttade in i lägenheten på Stålgatan.
13;e Oktober då Astrid aka Kattegojan aka Bestrid aka Crazy Eyes flyttade in hos oss
28;e December då jag och Patrik förlovade oss

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
Moneybrother - De vet ingenting om oss
Thåström - Söndagmåndagsång
Rihanna - Umbrella
Lars Winnerbäck - För Dig
Björn Afzelius - Dockhemmet

Blev du kär under 2007?
Jag gick runt och blir småkär i folk lite hela tiden under året

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag öppnade mitt kära McDonalds

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Om jag hade tagit tag i de saker jag sa att jag ville ta tag i (för många för att lista)
Om jag hade kommit på vad jag vill göra längre fram i mitt liv

Tre ord som sammanfattar året?
Äventyr, arbete och familjen

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Moa, en fantastisk vandrande underhållning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0