Varför har jag inte en städrobot?

Suck, vakna, sätta ner fötterna. Smuts.
Gå och duscha, komma ut ur duschen, kattsand.
Sätta sig vid datorn, titta på köksbänken, katastrof.

Jag är så less, mest på mig själv för att jag inte tar tag i det. Vi har påsar med glas och kartonger i över hela köket. Panten håller på att svämma över. Och ingen orkar göra något.
Enda som komer hjälpa är typ två dagars intesivt städande, men vem har tid med det?
Jag har inte lust, kraft eller ork.
Man borde ju dock passa på nu när det är uselt väder ute. Men jag ve thur det kommer bli.
Det står kvar här, det har det ju ändå gjort så länge.

Bluärgh...
Ge mig en städrobot. En sån man har i Sims, den är lysande.

Kommentarer
Postat av: Shonna

Just DO IT!! det är ju SåÅÅåÅååååÅÅåå skönt när det e klart! Kan du hålla en hel jäkla restaurang ren så kan du ta tag i kök och badrum! Kom op! god verdomme Jenny! :D När du kommer hit kommer du dock få bada i hundhår, så vänta tills du e hemma igen ; )

2008-08-05 @ 21:33:32
URL: http://shonna.blogg.se/
Postat av: Lisa

JA för städrobot!! Vi kan ha gemensam vårdnad om den tycker jag. Ha det så jäkla bra i Holland. Hörs!

2008-08-06 @ 17:55:14
URL: http://prusiluskansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0