Jag borde verkligen inte

Ja, sömn. Det va rnåt någon nämnde, någon gång för länge sen. Kommer dock inte riktigt ihåg vad det var bra till.
Någon som vet?
Är nog inget jag vill ägna mig åt i vilket fall.

Min semester har ju trots allt börjat. Från idag till tisdag.
Längsta jag någonsin haft tror jag. Måste vara rekord. Men vem behöver mer än fem dagar?

Om ca 12½ timme lyfter mitt plan till Holland, så härligt.
Har saknat min Shonna. Och Lycan fyller år också. Kommer bli en kul helg. Men det är det ju alltid när man är med Shonna.

Vad annat?
Spelar för fullt, all min lediga tid. Insåg för några minuter se att jag inte letat upp mitt pass för imorgon. Tjihu.
Men hittade det efter lagom mycket letande. Men blev lite orolig.
Nu spenderar jag min tid med att lyssna på folk som slåss och vänta på min syster som ska få leda mig på mina sista quests. Eftersom jag inte orkar jogga runt på måfå längre. Tänk om jag fick lika mycket motion som min karaktär.
Fan vilka benmuskler jag skulle ha.

Doing the macarena on your grave!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0