Ja, jag lever

Efter telefonsamtalet jag fick av Lisa igår, som dock ledde till en mycket trevlig kväll, så tänkte jag bara sträcka upp en hand och berätta att jag lever. Min frånvaro från bloggen till trots. Jag har bara inget intressant att berätta.

Jag borde förstås ha skrivit om helgen i Holland, men går ändå inte att förklara hur trevligt jag har det när jag är där. Så blir bara massa superlativ och en rätt meningslös text ändå.
Jag kanske borde uppdatera hur det går på jobbet, men det vet jag knappt själv för jag är upptagen med att tänka på vad jag ska göra hela tiden.
Sen skulle jag ju dessutom kunna berätta om Patriks födelsedag i lördags men så mycket mer än whiskey till 4 på morgonen finns inte att säga där.
Så borde jag ju så klart uppdatera på hur det går med mitt WoWande. Men eftersom jag bara spelar en kväll i veckan ungefär så händer det inte ens så mycket där.

Nej, jag har nog inget att berätta.
Vilken tråkig människa jag är.

Kommentarer
Postat av: Shonna

Bra att du lever! Tack! :D

2008-08-20 @ 19:59:38
URL: http://shonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0