IKEA

Årets lyckligaste dag har inträffat, IKEA-katalogen 2009 damp ner i brevlådan idag.
Kan det finnas mer lycka? Nej, jag tror inte det. En liten ljuspunkt i min annars rätt irriterade tillvaro.

Beställde en dator idag också, för mycket mer pengar än vad jag har. Men vad gör man inte för att kunna spela WoW?
Ibland får man offra liet för sina hobbies helt enkelt. Har jag hört.
Egentligen har jag inga, min mor påstod för någon dag sen att jag antagligen skulle känna mig mindre håglös om jag hade något att göra. Hon föreslog träna. Jag tror det är hennes subtila sätt att säga att till och med hon tycker jag börjar bli lite väl fet nu. Vilket hon iofs har rätt i, men jag väntar ju fortfarande på att allt bara ska rasa av mig en morgon när jag vaknar. Funkar inte sånt?
TV-shop säger att det kan hända.

Rensade garderoben idag också, skänkte kläder till behövande.
Nu ska jag bara försöka hålla mig från att fylla upp den lika fort igen. Får se hur bra det går.

Nej, nu ska jag leta efter billiga datortillbehör (och absolut inte datatillbehör!)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men vi ska ju träna, minns du inte? Ja, iaf ta promenader ibland. Kom igen nu, hösten kan vara en nystart!

2008-08-21 @ 20:12:28
URL: http://prusiluskansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0