Händelserikt

Ja, tiden rusar på.
Tredje dagen på GAME idag, och det känns som jag börjar få lite koll till slut. Måste bara få in kassan i huvudet så kommer det börja rulla på. Gillar det gör jag, känner att min krpp sakta men säkert börjar fungera normalt. Jag sover på nätterna och jag har tid att träffa människor även de dagar jag jobbar.

Men det där med sömn lär väl försvinna snart då jag igår, endast i undersökande syfte givevis, installerade WoW på min dator och nu börjar bli flrlorad. Kan knappt vänta tills jag kommer hem ikväll så jag kan fortsätta mina quest. Måste levla upp så det börja hända lite saker. Och förstå vad jag ska göra då, så klart. Men jag har en WoWbibel i levande format som hjälper mig och tur är väl det.

Insåg även nu när jag vaknade att på torsdag åker jag till Dalfsen igen, för att hälsa på min underbara Shonna. Tiden har bara flygit iväg den här sommaren. Helt galet. Måste alltså, tvätta, packa och kolla upp om jag kan checka in på internet innan torsdag. Men det ska nog gå.

Jag älskar när det händer saker.
Nu ska jag bara bl förbannat bra på mitt nya jobb så är jag nöjd sen.

Kommentarer
Postat av: Shonna

Weeeei!! Fan va sköj att det verkar grymt på GAME!

Extra grymt att det bara är några dagar kvar tills du är HÄR!!! hihihi!

Var försiktig med WoW....när du är fast är du fast...det är farligt!! : )

2008-08-04 @ 22:11:06
URL: http://shonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0