Arrived, safe and well

Så var jag då åter i mitt älskade Dalfsen. Jag applådera lite försynt när vi åkte över bron. Kändes skönt att vara tillbaka. Trots lite åka iväg ångest innan jag drog så inser jag nu att jag gjorde det bästa, var lite som att kommer hem efter en lång utlandsvistelse. Jag vet att det låter knäppt, att jag bara vart här en gång förut men trivs nästan obehaligt bra (om de orden nu går att kombinera).

Shonna kom och hämtade mig i Zwolle, slutet på resan. Var rätt less just då eftersom planet från Sverige vart 40 minter försenat. Vi stod vekrligen still på Arlanda i 30 minuter innan vi åkte. Höll på att bli galen, måste de ens släppa på oss på planet då. Såmanfår sitta där inklämd eftersom bälteslampan lyser.
Ibland blir jag bara riktigt less på SAS. Speciellt när de inte ens bjuder på något att äta. Har aldrig vart ute och flugit förut utan att ens få en macka och lite juice. Men nej, när det är svenskt då får man allt betala för en liten macka, 60 jefvla spänn. Arg var jag. Så nästa gång blir det KLM igen, när jag åkte med dem fick jag två sorters mackor. Det ni. Känn på den SAS.
Eftersom flyget var försenat så fick jag vänta till Zwolle innan mat, men det var de tvärt.v Här nere är BK mycket bättre än hemma, precis som Donken är myckt bättre hemma än här.
Skumt.

Jaja, nu ska jag umgås med Shonna istället för att skriva en hel novell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0