Wiiiiiiiiii

Imorgon åker Micke och Nea hem till Alingsås, med sig tar de sitt Wii. Jag vet inte hur jag ska kunna leva utan denna underbara sak. Den ljusar upp min tillvaro. Jag har knappt haft tid att blogga de senaste dagarna för att jag måste spela. Jag vet att man inte ska bli beroende av materiella tråkiga saker utan försöka finna lycka på andra sätt. Men kom igen, det är det bästa som hänt världen.
Wii är sann lycka i ett litet vitt snyggt paket.
Måste införskaffa ett, synd bara att min ekonomi just nu är körd i botten på grund av Nordeatanten (ja, allt komemr från och med nu vara hennes fel). Men jag får hålla mig. Den ska införskaffas.
Kan tyvärr inte hoppas på sambons betydligt mer feta plånbok den här gången eftersom han måste köpa ny bil. Vilket ju inte är fy skam att ha tillgång till heller om jag nu hade körkort.

Nej, nu blir det bara massa babbel igen.

Kommentarer
Postat av: joel

se till att gnugga in i hårbotten riktigt ordentligt bara ;D

2008-04-16 @ 01:42:36
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Shonna

Jamen eller hur!
Och när "Dumma svenskar" ska dyka upp i deras filmer så bryter blondinen på tyska, dansar i lääderhåsen (försvenskad stavning ja) och håller i 2 stoooooora ölglas a'la oktoberfest! Suck. Jänkare jänkare jänkare.

2008-04-16 @ 09:59:36
URL: http://shonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0