Utgång blir det

Ja, så har måndag blivit veckans utgångsdag igen. Det är en bra dag faktiskt.
Inte mycket folk ute så man kan hänga med de som man får emd sig ut vid ett trevligt bord på Williams. Som dessutom har öppet till 02.00 även på måndagar. Passar mig utmärkt eftersom min nya vara ledig dag verkar vara tisdagar.
Ikväll blir det några tjejer och några öl. Kommer garanterat bli lysande. Kan inte bli annat med det sällskapet.
Nu ska jag skutta in i duschen så jag slutar lukta pommes. Inte för att det egentligen spelar någon roll när man ska hänga på Williams.

Lite ledsare är att det är svårt att hitta bra flyg till och från Amsterdam. Kmma dit jättesent på torsdagen och sen hem jättetidigt på söndagen känns ju lite kasst när man ska resa en bit därifrån innan jag anländer till Shonna. Men ska söka vidare. Det måste ju gå att lösa.
Jag vill flyga flygplan!!!! (Mest för att tåger skulle ta 23 timmar, jag har kollat det alterantivet också :P)


Dagens låt  - tillägnad Bella

Kommentarer
Postat av: Shonna

Hoppas du hittar ett flyg!
Annars kan jag skicka min rosa helikopter! :D

2008-04-07 @ 21:54:05
URL: http://shonna.blogg.se
Postat av: isabella

haha vad söt du är :D
hoppas du gör dansen för dig själv. jag vill också dricka öl.

2008-04-08 @ 21:09:00
URL: http://www.isabellanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0