Pengaaaaar

Lönen ser lovande ut för min resa, måste bara alla förbannade räkningar landa också.
Och så måste jag lyckas få tag på ett flyg med vettig flygahemtid. Verkar som alla flyg från Amsterdam till Stockholm går 06.55 på morgonen. Verkar jju liiiite drygt att behöva åka runt i Holland vid den tiden på morgonen.
Men kanske kan flyga på morgonen den 5e, jobar ju trots allt stägning. Alla alternativ måste undersökas.
FLuuuga fluuugplan. Mm.

Dessutom är jag ju en glad oh trevlig människa nu igen när jag kunnat spela Sims i några timmar.
Livet leker

Kommentarer
Postat av: Anonym

YEEEEAAAAHHH!
Fan va grymt!!
Ibland lönar det sej att jobba 12 timmarspass sisådär 26 dagar i månaden! hihihi!
Ja, åk tidigt på måndagen ist, det låter bättre ;D
Fan va gryyyymt!!

2008-04-24 @ 09:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0