Morgonlista

Jonna är snäll nog att förse mig med en lista såhär på morgonkvisten

Vem ringde dig senast? Det var min kära chef igår kväll
Vad har du för bh på dig just nu? Min mys/jobbBH, den är grå och behöver bytas ut
Vad har du för trosor på dig just nu? Randiga gamla perfekta för jobbet :P
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? "Hämta? Slippa åka buss" Från sötaste Patrik som inte tyckte jag skulle behöva åka buss i torsdags
Vad brukar folk få för intryck av dig? Jag vet inte faktiskt, ingen har sagt det. Ska jag tolka det som dåligt kanske?
Har du någon gång klätt dig horigt? Min mamma sa en gång när jag var femton att jag såg ut som en hora (det var innan jag och min mamma började tycka om varandra). Jag var iklädd nätstrumpbyxor, korta trasiga jeansshorts och en trasig t-shirt. Min vanliga utstyrsel på den tiden
Har folk kalla dej för slampa? Ooooooja, men jag tar det inte speciellt hårt
Har du kallat någon för slampa? Ja det har jag säkert
Har du slått någon riktigt hårt? Ja, slagsmål i unga år
Använder du parfym? Ja. favoriten är BodyShops Vanilla men blandar gärna in andra ibland
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Ögonen, de ändrar ju trots allt färg. Mina vader har kommit på tal också, hm.
Vilka slags killar faller du för? Jag har inte speciell typ. Men jag gillar när saker inte går för lätt, lite utmaning i vardagen. Ja kör över folk för lätt annars
Vad kollar du på först hos en kille? Ögonen utan tvekan.
Vad är klockan? 10.31
Vilken färg har din mobil? Röd och guld
Vad ska du göra nu? Åka till jobbet
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet? Längst in är det inte många som kommer.
Är du social? Ja, får lite panik om jag är helt själv längre än två-tre timmar
Vad står det i ditt 8:e sms i mobilen? "Hej gos, Sov bort min huvudvärk. Är det ok om henke jobbar mina sista timmar imorgon? Från 17 till 20? Han kan ju kök :) puss" Från Bella som visste min panik över köksbristen under mitt skift igårkväll
Vad tänker du när du vaknar? Olika, oftast tänker jag inte innan jag vart på toa och brottats med katterna på vägen dit.
Kan du gå ut utan smink? Jag jobbar i stort sett alltid utan smink och eftersom mitt liv kretsa runt mitt jobb....

Kommentarer
Postat av: Shonna

haha, har inte vi gjort alla listor som finns i sajberspejs?! :D

2008-04-19 @ 11:18:08
URL: http://shonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0