Men gissa vad.. en lista!

Hatar du mer än 3 personer?
Jag vet ingen som jag hatar hatar, jag tycker illa om en del personer men jag hatar nog ingen.


Vilka är dina favoritskor?
Alla sorters gympaskor men en förkärlek för converse all stars.


Har du fällt krokben för någon?
Ja, senast idag på jobbet faktiskt.


Vilket stjärntecken är du?

Stenbock. Och ja, innerst inne är jag nog en sann stenbock.


Vilken tid föddes du?

04.07


Vilka är dina favoritfärger?

Blått, blått och mer blått. Ibland lite brunt och grönt.


Sommar eller vinter?

Jag är mer en höst och vår människa


Vilken färg gillar du att ha på dig?
Brunt av någon anledning


Vilka färger har din mobil?
Röd och guld (visst lät det flashigt?)


Var är ditt andra hem?
Hahaha, Donken ... fast det är nog mitt första hem.


Har du dåliga betyg?
Faktiskt inte. Förstår inte hur jag lyckades med dem dock.


Vad var ditt första husdjur?
En stor go Schäfer som hette Zappa, fast mitt första egna var en kanin


Spelar utseendet någon roll?
Det är ju ganska uppenbart att det gör det. Titta bara på världen omkring oss. Men utseende är ju bra mycket mer än det som anses vara ett snyggt utseende.


Tar du första steget?

Om jag måste... vilket är... typ alltid.


Favoriträtt?
Hm, mammas kycklinggryta funkar i alla lägen


Hur många barn vill du ha?
Jag har inge ens tänkt på det, men jag har namn för tre, två flickor och en pojke. Men tiden får utvisa.


Äger du ett vapen?
Jag har tre katter, de är utmärkta vapen.


Har du någonsin trott att du varit kär?
Som inbillat mig och sen insett att jag inte var det? Oooooja

När grät du senast?
Hm, jag drömde att jag grät inatt. Men minn inte när jag grät på riktigt senast.


Vad gjorde du igår kväll?
Stirrade på tvn och datorn samtidigt.


Har du någonsin varit i ett slott?

Jag tror inte det, men jag vet itne om jag drömt eller upplevt det jag minns från jag var liten.


Vad är dina smeknamn?

Schenni, Fors, Selene, Spene, Jempa, Syster


Tänker du på någon just nu?
Ja tänker på en vän som har det lite krångligt just nu.


Har du varit kär?
Jag är kär


Har du blivit sårad?

Ja, har inte alla?


Har du kallat någon för älskling?
Ja, har inte alla?


Röker du?
Nej, senaste ciggen inhalerad var den 5 januari 2008


Äger du en diamantring?
Haha, jag behöver ingen.


Äger du en Backstreet Boys CD?
Haha, ja, jag måstr krypa till korset och erkänna att jag har det. Men jag har snott den av min lillasyster! (Oj, det lär ju mycket bättre :P)


McDonald's eller Max?

Alltid Donken men med Max dipsåser till mina pommes



Gillar du dig själv?

Mer och mer för varje år som går. Men det är en bit kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0