Man kanske skulle resa lite?

Har planer på att ge mig av till Holland och hälsa på Jonna, får se om det går ihop med vad de gör och hur min ekonomi ser ut. Och så klart att tant Patrik orkar ta hand om katterna, men han får offra sig. Vore kul att se hur hon har det där nere.

Har precis jobbat klart för dagen, nu två dagars vila förutom ett assmöte på några timmar på onsdag. Men det är okej, bara prata och planera. Så som det ska vara.
Hänga, dricka kaffe och lata oss (det är iaf vad våra medarbetare tor vi pysslar med).

Har gjort månadens goda gärning också och skramlat ihop lite pengar till ett av de bästa initiativen på länge, Billyhittekatt. Kommer bara bli fel om jag förklarar vad det är så hänvisar er till hemsidan. Men bra att någon gör något för katterna.
Någon frågade mig häromdagen när jag blev militant hittekattsälskare. Måste nog påstå att det inte var länge sen men Mollen var nog den största anledningen. Han är så underbar och härlig. Katten med mest personlighet i universum. Kommer aldrig förstå hur någon inte kunde ta hand om honom, hur någon kan vanvårda sina katter över huvudtaget. Men sen har han ju smält mitt hjärta också.


image106

Kommentarer
Postat av: Shonna

Rienk har inga planer, så om du har råd och tid så är du så välkommen så! :D
I början på maj kommer det nog vara varmt och skönt här! Yummie! Slöa på en gräsmatta vid vattnet med något gott och dricka är inte helt fel : )

2008-04-07 @ 17:12:42
URL: http://shonna.blogg.se
Postat av: Sofia

hejsan Jenny! Ville bara säga att dina goda insats var en väldigt god insats! Tusen tack för ditt bidrag till oss// Sofia, Ordf. Billyhittekatt

2008-04-07 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0