Lucka på toan

Har precis satt på luckan till katternas toalett i köket, det går sådär.
Alla har nu lyckats ta sig in och ut ur den på egen hand men det förstår nog inte riktigt vad det är. Så fort en av dem lyckats ta sig in blir det full kalabalik itanför när de andra två väldigt gärna vill se vad som pågår. Det är i stort sett alltid en katt där i nu. De är roliga de snå liven.
Skönt för oss dock att lukten av kattungebajs (ja, den är väldigt speciell :P) inte sprider sig i köket och vardagsrummet mer. Dessutom delas användat av våra båda lådor upp mer nu när det är lite krånligare att gå på den i köket.
Det tackar jag för när det nu räcker med att jag tömmer den en gång om dagen.

Nu är det snart dag för stängning igen. Sen imorgon också. Sen ledig på tisdag då jag måste få allt iordning för resan eftersom jag jobbar öppning på valborg och den efermiddagen lär det ju inte bli så mycket gjort.
Förhoppningsvis har inte alla däckat när jag väl tar mig ner på stan med mina folköl.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hoppas verkligen att jag inte däckat så pass tidigt (fast har man hållt igång sen tidig morgon är iof eftermiddag som mitt i natten en vanlig festkväll)...

2008-04-27 @ 14:04:04
URL: http://prusiluskansliv.blogg.se
Postat av: Lisa

Nej inga planer är spikade på långa vägar, det mesta är löst. Så hör gärna av dig om du har nåt kul på gång =).

2008-04-27 @ 16:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0