Ljuva söndag

Här sitter jag då, på min rast som jag inte borde ha egentligen med tanke på hur det ser ut utanför kontorsdörren. Det är inte så att det är galet mycket gäster utan bara galet mycket sunk. Överallt, men de börjar få ordning på det och även Jennysar måste äta. Speciellt när de fick kasta sig in och börja arbeta alldeles för tidigt.
Och det fick jag faktiskt, eftersom det var kaos här när jag kom.
Det är så bra att alla slutar tre när rushen håller i sig till ... tja, den håller fortfarande i sig faktiskt.

Äh, det är skönt att vi säljer. Det behövs, vore bara bra om vi hadeen smula mer folk för just nu ser det inte ut att vara något slut på det här och efter mig är det en del till raster att skicka faktiskt.
Men så kan det vara.
Jag är rätt nöjd med det ändå, trots att jag måste inventera ikväll fast det är söndag... morr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0