Lista

Dagens humör: Nyvaken, så har inte riktigt upptäckt det än. Men hittils lagom irriterad

Dagens borde: Jobba, vara glad, somna tidigt

Dagens frisyr: Platt och blött

Dagens klädsel: Jobbyxor, linne, t-shirt och pennor

Dagens planer: Jobba, gå på fest, inte somna tidigt

Dagens vill ha: Mer tid för allt utanför jobbet

Dagens längtan: Ledighet och sol. EM såklart. Systrarna... ja vad längtar jag inte efter?

Dagens beroende: Snus, ramlösa och hudcreme

Dagens tråkigaste: Att jag måste cykla till jobbet om två timmar och genomlida tio timmar där

Dagens personer: Lillebror, Richard som fixar folk till min stängning och Daniel som fyller år

Dagens irritation: Jag har ingen frukost hemma, ingen mat alls faktiskt = måste äta på jobbet

Dagens kommentar: Weeeeeowwwwwahhweeeow (Astrid vill inte leka med Mollen)

Dagens låt: Moneybrother - De vet ingenting om oss

Dagens vän: Måste nog Lillebror röstas fram som

Dagens onyttiga: Snus och mat på jobbet

Dagens dryck: Ramlös på liten flaska - granatäpple

Dagens middag: Blir väl en McBean extra ost och sås då

Dagens bästa: GosAstrid som kom och kelade i morse

Dagens sämsta: Att städa upp ölburkar i morse

Dagens babe: Mollen är alltid dagens babe - gosgubbe är han



Dagens låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0