LISTA!!!! (hrm..)

Alltså, det inte inte så att jag inte vet att det börjar bli tjatigt. Men jag kan helt enkelt inte hålla mig, för att slippa fler listor skicka gärna in förslag på vad jag kan fördjupa mig i istället.
Tills förslag kommer skyller jag allt på Shonna :D

ÄR DU..
(just nu)

[ ] jätte glad
[ ] betuttad
[ ] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[x] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[x] arg
[ ] Sjuk
[x] stressad
[ ] förvirrad
[ ] sårad

NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Njae, de som förstår mig förstår bara en del av mig (ja, jag är schizofren).
NÅGON SOM DU SAKNAR: Pappa, systrarna, alla som flyttat eller helt enkelt alltid har bott långt bort.
NÅGON SOM DU LÄNGTAR EFTER: Mina småsystrar, har inte träffat dem på två månader :(
NÅGON SOM DU HATAR: Just nu hatar jag faktiskt Majs för att han är skitdålig på att lämna över skift. Men det räknas nog inte som riktigt hat.

HAR DU NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Nej
HAR DU ÄTIT NÅGOT IDAG: Tekaka, McBean med vanligt QPbröd och extra sås + ost
HAR DU PRATAT MED NÅGON IDAG: Oj, ja, Patrik, arbetskollegorna, gäster
HAR DU GRÅTIT IDAG: Icke!
HAR DU SKRATTAT IDAG: Jag skrattade när jag såg Richard klättra runt på taket med högtrycken

Jag:
är singel:
Nej.
saknar någon just nu: Ja.
är rädd för att bli övergiven: JA.
svär ofta: Ja, tyvärr! Försöker bli bättre
sjunger i duschen: Inte ofta.
är en morgonperson: Ja, om ni menar att jag inte går och lägger mig förrän efter soluppgången?
är kär i kärleken: Haha, ja, det ska erkännas.
skrattar åt mina egna skämt: Allt för ofta
vill ha barn: VIssa dagar.
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Utan att tveka!

Har du:

glasögon/linser: Ja
piercingar: Inte en enda, men har haft.
pojk/flickvän: Min Puttrik!
jobb: Ooooja, eller slavarbete kanske det kallas?.
för många vänner: Absolut inte!
rymt hemifrån: En hobby jag hade när jag var yngre.
färgat håret: Ja, vet inte vad min riktiga färg är!
bra självförtroende: Ibland när jag är nyvaken och gulligt ruffsig och tuff, annars inte.
sagt "jag älskar dig" till någon: Ja.
varit kär: konstig fråga efter föregående?!?!
dumpat någon: Ja, jag är rätt hemsk när jag gör sånt också.
gjort något olagligt: Hrm... ja.... jo...
somnat i skolan: Vem har inte? Historielektioner har en sövande effekt.
brutit ett ben: brutit fingrar och tår.
tappat bort mig i min hemstad:  I nykterkt tillstånd? Aldrig
sett en fallande stjärna och önskat: Såklart!
varit otrogen i ett förhållande: Ja...
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Hur kan man hålla sig?
smygit ut utan lov: Jag bodde på nedervåningen, mina föräldrar längst upp, you do the math.
ljugit om var jag är för mina föräldrar: som sagt, jag var en rebellisk tonåring.
en hemlighet som ingen vet: bara en endaste.
varit på en blind date: Hm.... nej, jag skulle nog inte kalla det det!
sovit en hel dag: Sovit i två dagar!

Brukar du:
titta dej själv i spegeln: Hur undviker man det?
ha ångest: Ingen farlig sådan
drömma mardrömmar: Alldeles för ofta.
hata folk: bara i korta perioder, men det har nog mest med min korta stubin att göra.
lita på folk: beror väldigt mycket på vad det gäller.

Kommentarer
Postat av: joel

Du kan ju skriva om levnadsvillkoren i azerbadjan... ;D

2008-04-29 @ 07:20:48
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0