Jobb jobb jobb mer jobb och sen lite till jobb

Jag har en fantastisk vecka just nu.
Jobbar varannan dag stängning varannan dag mellan. Finns inget härligare än att åka hem vid två på  natten för att vara tillbaka på jobbet igen vid tio-elva sådär. Precis vad min redan kassa dygnsrytm behöver. Imorgon stänger jag igen, sen får jag faktiskt en hel dag ledigt innan jag ska öppna. Jag blir så lycklig.
Efter det blir dock schemat mer mänskligt igen. Några öppningar på rad innan det är dags att börja stänga igen.
Hoppas på sol och värme då bara, när jagkan vara ut under dagens ljusa timmar.

Annars är det rätt lugnt på jobbet idag. För att vara fredag. Men lite säljer vi.
Det är rätt lagom sådär. Skönt. Men lite blåsigt i DT2an.

Nog om jobb. Jag måste in och jobba igen. Hrm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0