Inte min vecka

Min dator spårar nu ur till ännu ett steg då min externa hårddisk har tappat bor tsig själv. Nej, det är nog snarare min dator som har tappat bort den.
All min musik finns på den och nu påstår min dator att något är fel med den, sådär över en natt.
Jag vill bara börja gråta.

Hade tänkt att jag sklle gå ut i solen idag, åka ner på stan och äta en sallad och hänga med någon.
Men jag har ju ingen att hänga med. Alla jag känner har samma jobb som mig, det betyder att de inte har någon tid. För vi jobbar ihjäl oss.
Jag behöver börja bli bättre på att höra av mig till många, speciellt de jag saknar från förr.
Men jag drar mig för det, inte för att jag inte vill träffa dem utan för att jag inte vet hur man umgås med folk. När gick allt så snett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0