Hemma igen

Ganska full, men inte så full som ena taxichauffören påstod.
Lite pinsamt, men mest för honom. Han jag åkte med skulle ta reda på vad problemet var. Rätt taskigt tycker jag, men en del människor föddes utan servicekänsla. Sådant jag är full av efter några år på Donken.

Kärlek till världen efter lagom många Staro.
Måste verkligen ta mig ner till Jonna. Har avancerat frå priset till vettiga flygtider, för de verkar ännu omöjligare. Förbannade flygbolag/flygsidor. Inga vettiga svar. Imorgon ner på killroy  och kolla vad de säger.

Puss och godnatt.
Säger fiskatterna.

image113
Fiskattmaeister

Kommentarer
Postat av: Shonna

Från Amsterdam/schiphol går det tåg till Zwolle där jag kan plocka upp dej.
Det går inte att åka fel.
Tåg från flygplatsen (schiphol) tar ca 1½ timme..

2008-04-08 @ 08:01:30
URL: http://shonna.blogg.se
Postat av: Shonna

Yey, hoppas det fixar sej!
Vore så himla grymt och få besök! :D
Hälsa Janne att min karl är Kickboxare,att jag skickar upp honom om du inte får ändra schemat! ;D

2008-04-08 @ 13:37:02
URL: http://shonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0