Gaha

Nu håller jag på att installera Sims igen, mitt liv är på väg tillbaka. Kanske inte låter som jag har så mycket att roa mig med här i livet och det antagandet är korrekt.

Har upptäckt det ådliga med att ha blivit franchise då jag fortfarande inte fått något lönebesked eller kan se hur mycket lön jag kommer få på mitt konto. För ingen ska påstå att Svenska McDonalds var speciellt bra på att skicka ut lönebesked innan man fick sin lön, snarare en vecka efter. Men med dem gick det iaf alltid att se på kontot två dagar innan vad man skulle få. Men nu får jag gott vänta och se glad ut.
Jag vill veta nu, vill veta om min ekonomi håller för att flyga.
Biljetterna har gått upp lite i pris men inte galet mycket. Men platserna börjar sina på de flygtider som funkar. Så nu måste jag få vet ahur mycket pengar jag får annars skriker jag rakt ut!
JA!

Kommentarer
Postat av: Shonna

MÄH, det e ju inge bra juh! Hoppas du vann! ; )
hoppas hoppas hoppas pengarna räcker!!
Då måste du berätta allt om det konstiga franchise tjohejet som jag inte fattar nåt av. Har hela Uppsala blivit det? Bättre? Sämre? Osv osv osv :P

2008-04-23 @ 20:04:28
URL: http://shonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0