Festligt

Så var det ledigt till måndagmorgon då. Skönt.
Om inte allt för lång tid kommer lillebror hit med öl och trevligheter. Nyss blev vi inbjudna på fest i Upplands Väsby hos Timmy. Vire sjukt kul att åka dit, inte träffat människan sen jag var femton. Men pengarna är som vanligt hindret (förbannade Nordeatant!). Kostar 105 kr enkel resa med Upptåget, svindyrt är vad det är. Är ju billigare att åka till Stockholm för guds skull. Får se vad bror har för resurser.
Kanske kan ta mig dit med hjälp av honom.
Får prata ihop oss när han kommer.
Snart hoppas jag, solen gör mig ölsugen.

I väntan på att mitt Sims ska bli installerat kolla jag på en riktig toppfilm, Tjejen som gjorde lumpen. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0