En liten lista för att vakna till liv

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?
Nej, det var länge sen, mycket länge sen.
2. Är du lycklig?
Två tredjedelar av tiden, resten är jag upptagen med att vara grinig på onödiga saker.
3. Är du uttråkad?
Ja, tyvärr.
4. Är du ledsen?
Nej, det är jag däremot inte.
5. Är du italienare?
När jag var liten brukade det bo italienare hos oss rätt ofta, räknas det? Vore tufft att vara.
6. Är du cooling?
Haha, det ordet har garanterat aldrig använts för att beskriva mig.
7. Är du från irland?
Nej, jag är ett fyllo ändå
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Ja, fast inte med varandra

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej, attraktion och kanske lite förälkelse men inte kärlek.
2. Har du blivit sårad någon gång?
Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?
Ja? Konstig fråga
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne?
He, nej. Jag är inte så bra på att hålla sånt för mig själv.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
Oja
6. Har du haft en hemlig beundrare?
Ja, när jag gick i femman, fast han gick över från att vara hemlig till att vara lite besatt
7. Är du kär?
Hela tiden
8. Vill du gifta dig?
Inte inom en överskådlig framtid

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Påtagen? Det låter snuskigt. Påkommen har jag dock aldrig blivit.
2. Brutit ett ben?
Ja, häftiga ben som de i tummen, fingrarna, stortån och lilltån
3. Gjort nåt du ångrar?
Jag har gjort saker som gett mig ångest dock ångrar jag sällan det jag ställer till med
4. Hoppat Bungee Jump?
NEJ!
5. Ljugit för någon du tycker om?
Ja, lögner är det enda jag är bra på
6. Ätit en hel tårta?
Nej, men nästan en halv pannkakstårta
7. Gjort bort dig offentligt?
Man måste kunna skämmas för att göra bort sig
8. Viljat bli tillsammans med nån av dina ex igen?
Ja, det finns en. Men när jag ser tillbaka på det är jag glad att det inte blev så
9. Gråtit när ett husdjur dog?
Ja, det tog aldrig slut.
10. Velat försvinna?
Varannan dag ungefär.


SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?
Var till Majs, skulle kolla så han inte kört hjäl sig när han hämtade Daim
2. Telefonsamtalet du fick?
Var från pappa
3. Personen du var med?
Muhammod innan vi gick hem från jobbet inatt. För ni menar väl inte var med var med?
4. Roligaste grejen som hänt?
Sol och värme!
5. Personen du smsade?
Danne, jag varnade honom för gnagarna på Södra Övre
7. Du skrev till på facebook?
Var nog... Moa. Jag vet inte, skriver inte så mycket på facebook
8. Du kommenterade?
I bloggvärlden; Schonnas blogg
I riktiga världen; Mollens nos
9. Du tillbringade natten med?
Patrik sov visst bredvid mig när jag vaknade i morse, här med helt skilda arbetstider :P
10. Du kramade ?
GosAstrid när hon kom och luktade bajs i mitt ansikte i morse

Kommentarer
Postat av: Shonna

Ja, det är ju en bra fraga...
Far kolla upp hur tidigt tagen gar sa far jag aterkomma! :D

2008-04-24 @ 12:28:34
URL: http://shonna.blogg.se
Postat av: Malin

hur har du fått sån sina? ;o
asså layouten? med tass avtryck osv?

2008-04-24 @ 18:07:22
URL: http://mmauliin.blogg.se
Postat av: Anonym

Ok, kollar tider nu.
Antingen kan du vara på Schiphol 02:49 mellan söndag och måndag. Eller 07:08 på måndagsmorgonen.
det tåget som är framme mitt i natten tar dock 3 timmar!! Ist för 1½ ... hmmm....jobbiga tider..!

2008-04-24 @ 21:48:13
URL: http://shonna.blogg.se
Postat av: Shonna

taaaaaaack! :D

2008-04-25 @ 14:48:45
URL: http://shonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0