Bygga nät

Nu måste jag ta tag i saker, maila min hyresvärd och fråga saker.
Be dem att laga allt som är trasigt, för femhundrade gången. Det är tur för dem att de finns i en stad där det är så svårt att få en lägenhet. Annars skulle ingen stanna hos dem, någonsin. Suck.
Men jag ska inte vara bitter. Jag ska köpa en lägenhet, någon gång. I framtiden. När jag skaffat mig ett jobb som faktiskt går att leva på.
Eller så kanske jag bara slösar för mycket?
Alla dessa funderingar.

I alla fall, hoppas de går med på att jag nätar in balkongen. Katterna är svåra att hålla inne nu när solen lyser.
Mollen spenderar mycket tid med att hänga vid balkongdörren i hopp om att någon rökare råkar vara här. Blir inte allt för ofta.

Nu ska jag se på DrPhil i väntan på fotbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0