Braaaa Jenny

Jag lyckade somna vid ett på dagen idag, och sov till halv åtta. Jag ska öppna imorgon.
Hur ska jag nu lyckas somna inatt? Lär ju inte hända.

Annars är det inte mycket som pågår.
Får besök i helgen av Micke och Nea, det ska bli kul. De ska åka ända nerifrån Alingsås, stackarna. Är sjukt tråkigt att åka den streckan med tåg, har gjort det många gånger innan jag börjde åka X2000 till Gbg. (Det är bra med jobb).
Men vi får hitta på något bra att göra i helgen. Jag jobbar iofs öppning men det är bättre än stängning om man ska umgås med folk.
De sover säkert ändå de timmarna jag är på jobbet.

Nu dags för middag, ric och kyckling, det enda som fanns hemma. Men det luktar gott.

Kommentarer
Postat av: Shonna

Ris och kyckling funkar Aaaalltid!
Hörru du, det vore fett ballt om du vill komma hit!
Ska bara dubbelkolla med karln så han inte har några planer. Party Party!!! :D

2008-04-07 @ 08:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0