Bokad och klar

Ja, då var det bokat, tur till Holland blir det.
Skönt att göra något, komma bort från vardagen lite. Dessutom träffa Schonna. Alldeles för länge sen.
Nu har jag nåt att se fram emot, tjihu.

Ikväll är det stängning som gäller, sjukanmälningar och annat mumsigt som hägrar.
Men jag har Per med mig så vi klarar det mesta, det har vi gjort förut. Så jag ska inte klaga, bara vara tacksam för att han ställde upp annars hade den här kvällen kunnat sluta illa.
Något är knas med min mail och McTime, det är lite irriterande, gör att jag måste åka tidigare för att göra en uppställning. Elaka Donken..

Men ingen sol idag iaf, så då gör det inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0