Allt jag inte gjort

Som vanligt har inte mycket av det jag tänkt göra blivit gjort idag.
Såsom att packa inför resan, att städa så ingen anan måste städa efter mig, klippa kattklor (iofs har jag ingen klosax eftersom bror har den) etc etc.
Men inget jag inte hinner göra. Imorgon är det jobb och sen valborgfirande. Har kommit på att bästa planen är att ta med allt till jobbet och åka direkt ner på stan. Känns som det jag kommer göra. Bara ta med en påse med mitt lilla 6pack folköl, rena strumpor och kläder i övrigt. Tror den planen är bra.
Sen inte vara ute alltför länge imorgon så jag orkar upp och packa på torsdag.
Men borde inte vara något problem, tåger till Arlanda går inte förrän strax efter tre.

Allt löser sig - Hakuna Matata.
Tralalala.
Nu packa kläder för imorgon sen sussa.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0