A till Ö

När jag inte hittar egna listor hittar Schonna dem

A is for age: 25 år enligt mitt leg, men jag skulle chansa på ungefär 14
B is for booze of choice: White Russian i alla lägen
C is for career: Jag gör karriär på McDonalds utan att jag ens planerat det. Förhoppningsvis hittar jag något annat nån gång.
D is for your dad's name: Lars eller Lasse för de flesta
E is for essential items to bring to a party: Alkoholen, kameran och humöret.
F is for favourite song at the moment: Dom vet ingenting om oss - Moneybrother
G is for favourite game: Jag har ett läskigt beroende av meningslösa internetspel men även av The Sims2
H is for home town: Född och uppvuxen i Uppsala med några avstickare till Dalarna
I is for instruments you play: En gång i tiden kunde jag spela tvärflöjt nu spelar jag inget
J is for jam or jelly you like: Hjortonsylt, kan jag äta direkt ur burken
K is for kids: Jag har småsystrar det räcker gott än så länge
L is for living arrangements: En trea i utkanten av Uppsala med sambon, kombon och katterna
M is for mother's name: Eva-Marie eller Eva för en del
N is for name of your crush: Min Puttrik, men vet inte om man kan kalla det crush efter så många år
O is for overnight hospital stays: De är för många för att kommas ihåg
P is for phobias: Myror är min största skräck, saker med många ben överhuvudtaget. Att bli ensam.
Q is for quotes you like: "Hakuna Matata", "You seem somewhat familiar. Have I threatened you before?"
R is for relationship that lasted the longest: Jag är mitt i det nu men hur långt det vart är en ständig diskussion
S is for sartorial style: Jag har ingen stil.
T is for time you wake up: Det beror på om jag ska börja jobba klockan 06.00 eller 15.30
U is for underwear: För gamla urtvättade trosor, alltid
V is for vegetables you love: Gurka och körsbärstiomater skulle jag kunna leva på
W is for weekend plans: Jobba öppning, hela helgen. Och besök från Alingsås hela helgen.
X is for x-rays you've had: Jag hänvisar till den förra frågan som berörde sjukhus
Y is for yummy food you make: Köttfärsås, köttbullar, tacos, fyllevåfflor och marängsviss (det är mat!)
Z is for zodiac sign: En oekonomisk Stenbock
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Bella, Johanna, Mia, Alex, Lisa
Ä är för älsklingstrend: Eh, jag gillar ju utsvängda jeans och de är väl inne igen? Väl? Tror jag?
Ö är för en önskan just nu: Att flyget jag vill ta ner till Schonna fortfarande har platser kvar när jag får min lön

image114

Kommentarer
Postat av: Shonna

Yey!! jag håller tummar och tår för att dom finns kvar!! :D

2008-04-09 @ 20:50:12
URL: http://shonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0