Tillbaka till ensamheten

Patrik har lagat sin dator, jag är numer den enda som bebor vardagsrummet.
Lite tråkigt, vi har faktiskt umgåtts med varandra riktigt mycket sen den gick sönder. Undra vad det säger om vårt förhållande egentligen. Vi har bara tid för varandra när vi måste dela på en dator. Grattis, ni är redan gifta. Bara börja skita med dörren öppen helt enkelt.
Är iofs tveksam till om Alexis skulle uppskatta det.

Hemma igen iaf, efter ett dygn i vår vackra huvudstad. Först derby. Jag vet inte vad jag ska säga, 3 poäng hade suttit fint men 1 poäng är bättre än noll. Hade kanskle förväntat mig lite mer kamp och lite bättre fotboll. Men ett derby är alltid ett derby, allt kan hända.
Trodde vi skulle ta det efter 1-0 men ja, de har ju vänt 3-0 förut. (Nu nämner vi aldrig det igen)
Sen ut till Ingarö för att somna in framför tvn under fem täcken eftersom det var svinigt kallt. Fast alltid bra att vara där.

Imorgon jobb igen.
Blir säkert trevlig, eller inte. Less less less, kanske dags att fila på CVt. Men då ska man orka med hela den karusellen igen. Jag vet inte, kanske ska flytta till en stuga i skogen och leva på det jag gör själv. Ut ur systemet, jäh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0