Suck, pust och stön

Min kropp är sliten, jag är rätt sliten. Jag vet inte varför. Tycker inte att jag på något sätt slitit ut mig på sistonde. Lite jobb här, lite öl där och lite städande där. Men tydligen kan man bli sliten utan att veta om det.
Frågan är bara hur man ska sluta vara det. Efter min sexdagarsvecka som kommer nu (bara stängningar så klart), är jag ju ledig i en vecka. Då ska jag  andra sidan flänga runt över halva Sverige som vanligt. Först Huggnora sen tillbaka hem för att få munnen masakerad av tandläkaren igen och sen ner till Göteborg i några dagar. Inte hinner jag vila då.

Har funderat på att skaffa mig en hobby, eller något att göra. Istället för att bara slappa framför tvn och stirra på datorn hela dagarna. Just nu är den enda hobbyn jag har öldrickande. Vet inte om det egentligen är så givande i längden. Men det känns rätt okej nu. Förutom att jag är sliten då.

Jaja.

Kommentarer
Postat av: Maja

Snälla, är det inte dags att uppdatera McDonaldsbloggen nu? Det är sjukt underhållande att läsa om allt det där som man själv upplever varje dag och du skriver så himla bra ;)

2007-09-02 @ 22:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0