Snörvel

Jag känner en jätteförkylning på väg. Näsan är helt igentäppt, kan knappt svälja saker eftersom halsen är så svullen och igår vaknade jag med över 39 graders feber. På något sätt försvann den dock under dagen på jobbet. (Ja, jag jobbade ändå, på min arbetsplats godkänner de inte sjukanmälningar från arbetsledare). Idag mår jag ännu sämre, febern är tillbaka med råge. Men jag kan inte vila eftersom lägenheten ser ut som en svinstia och luktar därefter.
Så någon måste sätda och Alexis har redan gjort en del, Patrik kan man ju knappast räkna med att han gör något när det kommer till städning. Men han är ju vår chaufför så han kommer undan lite.

Igår såg jag en töntig film på TV1000 Family, den hette MR Fix It, det varhan från Angel som spelade huvudrollen. Men inga vampyrer var med. Men den var riktigt sådär inlindad i sockevadd. Jag blev så glad.
Sen tittade jag på CL, mitt lag vann och spelade bra. Jag är nöjd.

Nu ska jag putsa vidare här medan jag förgyller min dag med lite musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0