Listtjuv

Jag hittade en lista i Jonnas blogg, listor gör mig på bra humör. Jag tror inte jag fyllr i den förut.. annars är det alltid kul att gör det igen :D

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Nej, det var typ hundra år sedan.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja. Sånt gör ont.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Jag tror inte jag åt vitaminer. Jag har inget minne av det iaf.

4. Vad åt du senast?
Hjortonyougurth och mackor

5. Har du fått någon komplimang idag?
Nej, möjligtvis av katten, hon kurrar när jag kommer nära.

6. Har du varit med i en rättegång?
Bara som publik :P

7. Är du polare med grannarna?
Mina bästisar är de på dagcentret i botten av huset.

8. Vilka språk pratar din mamma?

Svenska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige

10. Senaste piercingen?
Näsan, men den är borta. Var väl nästan tio år sedan jag gjorde den.

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Öh.. vet inte. Fredags tror jag.

12. Gay?
Nope

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja, sånt är livet.

14. Har du äggat någon?
Nej, jag är snäll

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Hänvisar till svar på föregående fråga

17. Har du varit på stranden?
Japp

18. Har du haft en stalker?
Haha, jo, i en dag i mellanstadiet. Men då var det mest lite sött.

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Jag minns Titti, Arne, Göran och Lars, kanske har vart någon mer.

20. Hur bra är din syn?
Jag behöver bara fjantglasögon så den är nog rätt bra

21. Har du varit på ett party?
Nej, jag går bara på kalas.

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Så länge de lovar att inte bita mig. Det gör nog ont.

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

Grattis!

24. Har du varit utomlands?
Några gånger.

25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja, nakenhet är väldigt fritt i vårt hem

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Öhm, nån av gångerna mina föräldrar har gift sig kanske. Eller, nej. Det var nog när det var bröllopsfest i huggnora, gratis dricka och jag slapp gå på cermonin! Tjihu!

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

Ja, det antar jag.

28. Var är dina syskon just nu?
Maja ligger nog och sover skulle jag tro, Johan slutar skolan snart och ska möta mig på stan sen. Maja nummer två är antingen i Malmö eller Sthlm. Märta borde precis ha slutat skolan för dagen och hon och Malin är nog på väg hem.... (när blev de så många?)

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Inatt drömde jag att jag hade vita ögonbryn, det var snyggt som bara den,

30. Vem ringde dig senast?
Papa, han kollade om han skulle hämta mig i Avesta eller Fagersta.

31. Vilken tid gick du upp imorse?
Vid tolv, efter att ha snoozat sen elva

32. Vad ska du göra i helgen?
Åka till Göteborg och ha trevligt.

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Ett meddelande från Patrik och att Kalle vill ha 100 hamburgare

34. När var du riktigt sjuk senast?
När jag var i Thailand Höll på att inte bli utsläppt från sjukhuset.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?

Jag tar inte på kändisar.

36. Vad finns i din bakficka?
Ingenting.

37. Har du färglinser?
Nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?

Lekte med datorn, katten och kollade på tv

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Vänder mig om och somnar om

40. Vad ska du göra efter det här?
Åka till jobbet och gå på assmöte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0